Breng je verhaal tot leven
Storytelling wordt in de wereld van content marketing veel ingezet. Met storytelling vertel je een persoonlijk verhaal. Dit kan op verschillende manieren. Door het vertellen van jouw authentieke, eerlijke verhaal, daar waar het voor jou echt om draait. Over herinneringen, fases in je leven die er toe hebben geleid dat je jezelf hebt overwonnen, stappen hebt gezet om te komen waar je nu staat. Verhalen die raken, die spreken tot de verbeelding, die worden onthouden en verder worden verteld. Verhalen van betekenis.
Jouw persoonlijke merkverhaal
Jouw corporate story is een vertaling van jouw persoonlijke merkverhaal. Jouw ‘waarom’, dat waar jij in gelooft. Breng jouw overtuiging tot leven met je verhaal, in woord en in beeld. Dat is wat jouw doelgroep raakt en wat mensen in beweging zet.
De reis van de klant
Storytelling kan ook ingezet worden bij de reis van jouw klant. Welk probleem los je op voor je klant. Jij fungeert als gids en helpt de klant de verschillende stappen te doorlopen.
Verhalen van de vloer
Niets is waardevoller dan de mensen ‘op de vloer’ hun verhaal te laten vertellen Over wie ze zijn en wat hen drijft. Leuk ook om hen te vragen hun ervaringen en kennis te delen. Durf samen autoriteit te zijn in jouw branche. Ik kan je hierbij helpen. Als storywriter of als storycoach.