Breng je verhaal tot leven

Storytelling wordt in de wereld van content marketing veel ingezet. Met storytelling vertel je een persoonlijk verhaal. Dit kan op verschillende manieren. Door het vertellen van jouw authentieke, eerlijke verhaal, daar waar het voor jou echt om draait. Over herinneringen, fases in je leven die er toe hebben geleid dat je jezelf hebt overwonnen, stappen hebt gezet om te komen waar je nu staat. Verhalen die raken, die spreken tot de verbeelding, die worden onthouden en verder worden verteld. Verhalen van betekenis.

Jouw persoonlijke merkverhaal

Jouw corporate story is een vertaling van jouw persoonlijke merkverhaal. Jouw ‘waarom’, dat waar jij in gelooft. Breng jouw overtuiging tot leven met je verhaal, in woord en in beeld.  Dat is wat jouw doelgroep raakt en wat mensen in beweging zet.

De reis van de klant

Storytelling kan ook ingezet worden bij de reis van jouw klant. Welk probleem los je op voor je klant. Jij fungeert als gids en helpt de klant de verschillende stappen te doorlopen.

Verhalen van de vloer

Niets is waardevoller dan de mensen ‘op de vloer’ hun verhaal te laten vertellen Over wie ze zijn en wat hen drijft. Leuk ook om hen te vragen hun ervaringen en kennis te delen. Durf samen autoriteit te zijn in jouw branche. Ik kan je hierbij helpen. Als storywriter of als storycoach.

Ik word blij van een mooie zin

Ik word blij van mooie zinnen, die je meenemen in het verhaal. Jouw verhaal. Natuurlijk moet een tekst soms ook gewoon functioneel zijn. Webteksten bijvoorbeeld. Kort en krachtig, een duidelijk verhaal en het belangrijkste: consistent, afgestemd op jouw waarom en toegespitst op je doelgroep.

Ik kan jou ondersteunen met het verhaal dat jij wilt vertellen. Dit kan aan de hand van bijvoorbeeld:

  • Content voor jouw website, brochures, nieuwsbrieven, etc.
  • Persberichten
  • Blogs
  • Human interest artikelen voor bijvoorbeeld (online) magazines

Helemaal afgestemd op jouw wensen!

Maak je verhaal publiciteitswaardig

Soms is het lastig om te bedenken welke route je moet volgen om zoveel mogelijk publiciteit te genereren voor jouw verhaal. Dat kan gaan over jouw bedrijf of organisatie, over de diensten die je aanbiedt, een mijlpaal, een evenement of een ander nieuwswaardig moment. Waar moet je beginnen, wie kun je het beste benaderen, lever je zelf iets aan of nodig je een journalist uit. Hoe schrijf je een persbericht zo, dat het opvalt tussen de vele kopij, die de redacties ontvangen. Ik denk graag met je mee.

© Copyright - Tekstprez | Gemaakt door GreatThings